Tuesday, September 6, 2011

satu hari dihari raya..hehe

assalamualaikum,..

wow agak lama juga aku tak kemba
li ke dunia mem'blog' nie eh... :)
macam2 gak yang telah berlaku pada ta
hun 2011...wow..dah bape lama aku tak jenguk blog nie..adoiyay...aku ternampak kegigihan rakan ku "zayree" meng'update' blog nye menyebab kan aku terpanggil untuk menaip... :) ngee...

tahun ni raya agak sederhana dan mengajar aku menjadi lebih berserdehana dan tawaduk... :) thanks to mama n pakcik n makcik..sampai 3 pasang baju raya aku dapat..aiyooo banyak nye...bila la aku nak pakai tu...by the way thanks yea...

dan tahun ni ini juga aku beraya ngan anak buah aku yg baru nak belajar berjalan..seronok gak dapat anak buah nie...jap2 aku nak blooth kan pic ni masuk skali dalam blog nie :) hehe... setelah kepenatan beraya ngan budak kecik ni..akhir nya pak long ngan anak buah tersungkur....


tapi sebelom tu budak nakal..dan baik nie beraya penuh ngan pengertiann,... :) bersama keluarga aku juga...semua memakai pakaian baju melayu dan kurung yg sama :) ngeee






2 comments:

  1. bagussss... teruskan update at least sbln 2@3 post... tq

    ReplyDelete