Wednesday, February 20, 2013

Empty

Assalamualaikum,


Hi, Ape khabar semua? lama kan dah tak menaip dalam blog nie..? :P
Maaf ada banyak benda nak catch up... and to many thing happend at my life now,
struggle with my family, friend and work..gosehh...

Saya harap rakan2 blog semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendak nya,
macam mana permulaan di bulan kedua dalam 2013? tahun baru ni macam² dah 
saya lalui.. ada yg manis ada..tak..biasa la itu lah kehidupan dan macam mana kita
atasi nya.. ada lah cara kita, :)

Maaf juga pada seseorang yg aku gelar kan sebagai abee.. saya tak tahu ape nak cakap 
pada waktu ini..adakah gembira atau kesedihan? saya tak tahu macam mana nak luahkan dan terangkan, cam mana saya nak atasi nya bersama keluarga saya. by me now my priority is my family perhaps you will understand.. saya minta maaf banyak² sangat andai saya telah melukai.. (saya harapkan anda agar bahagia bersama family anda disana), so sorry.. dunno what to say by now... :(

Back to work plak,..now makin nak stress aku..tapi tak pe tu lah cabaran nama nye..how do i develop my self in a war zone (gituuu). will take over one of my office mate nye task..ya Allah susah nye..darah tinggi mesti naik lepas nie.. sabo². kerjaya ni pon macam politik juga nak menonjol kena lah berusaha..dan bukan dengan membodek yea :) kalau bodek tak buat kerja..susah nak cari makan dimasa hadapan plz take note yea :p

Aiyoo dah masuk 3series ni dah mula la nak pikir masa hadapan dan berkeluarga, dah bersedia kah aku untuk berumahtangga dan punyai tanggungjawap yg besar dalam memimpin keluarga? jawapan :- tiada jawapan ( serah kan kepada keluarga kalau nak cari :) ) rasa nye pilihan keluarga ni mesti yg baik² kan..takkan ada keluarga nak tengok kehancuran pada anak dia tak? dan semesti nye keluarga aku juga begitu. ayah n mama i love both of you..banyak dah ayah ngan mama korban kan.now let me do that :)

Pada kawan² yang sentiasa berada dibelakang..yg sentiasa menasihati dan sentiasa berada susah dan senang saya ucapkan terima kasih kerana menjadi kawan yg baik untuk saya. Remy Sani and Donie << thanks :) anda berdua terbaik...moga kita berkawan sampai bila² dan bukan untuk seketika yea.. :) saya akan selalu mendoakan yg terbaik untuk kalian..moga kejayaan dan masa hadapan akan cerah..

Pasal cinta dan kasih sayang aku serah kan kepada masa dan keadaan yg tentukan..dah malas nak pikir attcually...entah kenapa punyai perasaan macam ni,..mungkin pengalaman mengajar saya untuk jadi lebih matang..bile lagi nak jadi matang kan..? ape pon 2013 dah mula menjengah kita..dan kita lalui nya dengan sifat tawaduk dan tenang..


**ok guy's.. joe doakan semua nya success dalam bidang dan kehidupan anda dirahmati Allah :)**


~see ya in next post~
 


 

No comments:

Post a Comment