Monday, March 11, 2013

Cahaya

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera,

Harap anda² semua rakan² blog..mahu pun yg membaca blog saya agar berkeadaan sihat wal-afiat hendak nye.. dan menjalani hidup dengan tenang serta tawaduk :)
Apa pula la terpancul di minda aku skang ni.. tibe² tajuk jadi "cahaya".
Dah macam angel nak turun plak ada cahaya² ni ye tak?.

Tak ada apa-apa kot pada tajuk kali ni yg menarik nye, cuma nak kongsi je cerita yg berlaku pada aku akhir² ni. Macam² dipikirkan, kengkadang tu sakit kepala, pikir hutang, pikir masalah diri, pikir keluarga, pikir kewangan, pikir kerja, wah banyak plak pikir. Adoi, nak phitam rasa nya kalau tak berhemah nak menangani masalah ni.

Jangan sesekali kita ambil jalan mudah untuk tak pikirkan masalah kita ni, dan jgn pandang enteng yea. silap² leh jadi gila kalau tak berhemah, ada sebab kenapa dicipta solat dan membaca al-quran tu :) itu lah kelebihan yg ada pasa Muslim, kita boleh mengadu padaNya bila² masa. Ambil peluang tu dan lihat bagaimana ia berfungsi.

Pada masa yg sama dalam keadaan aku yg serabut mabut nie ada juga la Hamba Allah ni yg sudi membantu aku, walaupon baru kenal, aku rasa selesa ngan dia.. terima kasih yea awk. I dunno what to said, since u enter in my heart.. u make my day's and my last memory with my ex. almost lost and i can forget it. :) alhamdulillah,

Haah mungkin tajuk blog aku ni "cahaya" berkisar pada ni kot, terima kasih yea, RAZASOM coz your help.. :) hargai, dan bagaimana indah nye perkenalan yg sebegitu :) sudah lama saya tak rasakan perhubungan yg really fun n steady :) wahh ni macam memuji lebih nie.. saya tak harap kan apa² cukup agar awk happy and sihat hendak nya.

Dah sampai masa nye saya mengundurkan segala perihal dan yg bekaitan dengan awk, mungkin kerana, kita hanya kawan dan tak mampu saya untuk pergi more futher...dalam hati ni tuhan je tahu macam mana sy sayang awk and i whan u to be more than a friend :) terpulang pada masa dan keadaan yg tentukan segala-galanya yea.

Bagi pada yg sy panggil aby tu maaf hati saya dah tertutup untuk sape² maafkan saya. saya cuma tak boleh nak berterus terang. bagi saya kejam begitu. cukup lah dengan apa yg saya alami dulu, sy tak mahu anda terus berharap dan makan hati dengan sy, just sy tak boleh bagi 100%, sy tahu sy tak sempurna tapi maafkan sy..really sorry sy sentiada anda bahagia disana...bersama keluarga tercinta.

New hope of me, i just whan to be joe yg bertanggungjawap..no more joe yg lepas. ok dah..lama² membebel plak aku dalam blog nie..cya later yea..harap anda² semua jaga diri yea. semoga anda dirahmati Allah sentiasa :)

No comments:

Post a Comment