Sunday, June 10, 2012

Assalamualaikum, bertemu kembali dialam maya ini..
diharap agar rakan2 sekalian berada dalam keadaan sihat walafiat dan bahagia hendak nye :)
wah dah macam surat plak kan :)

hari isnin nie senantiasa orang cakap malas la apa la itu la ini la.. kan? cuba tanya diri anda..hari isnin ni patut nye energetic, tak yah la sangat nak merungut atau malas..kita patut bersyukur kerana ada kerjaya dan kerja, cuba kita renung pada mereka yg tak de kerja? huh kita lebih beruntung kan?

cite pasal kerja..kat sini aku include pasal kerja aku skang dengan rakan2 office aku yg ting tong :) mereka best walaupon berbilang kaum...kami masih menghormati antara satu dengan yg lain..itu yg cuba kita sampai kan.. :)

sejak aku kerja kat sini..selalu je melepak hang out makan :) cerita pasal makan nie..perghh naik juga la aku nye berat badan :) sebab kat sini heaven nak makan :) hehehehe...payah juga la nak kurang kan berat badan nie.. adoiii :) ok now aku inclose kan beberapa gambar buat tatapan rakan2 blog sekalian :)












kan aku dah cakap penuh ngan pelbagai ragam, pelbagai menu, heheh dan macam2 ragam lagi la :) weeeiii ok nie baru update tempat kerja..nanti aku akan update more..dalam ipad aku tak leh nak mengarang macam nie..only kat pc je dapat wat cam nie..ngeee

ok guy's see u soon

p/s : jaga la kesihatan, sebab ia adalah anugerah tak ternilai yea.. :) take care!!!

1 comment:

  1. takde laki ke kat opis u hahahahaa pompom je semua hahaah

    ReplyDelete