Wednesday, June 20, 2012

Hi All...

Selamat petang, selamat jerebu, selamat berkerja, selamat menunaikan solat, selamat menaip dan selamat la segala-galanya.. :)

adoii xupdate sehari dah aku nye blog nie :) sorry guy's n gurl's banyak keje plak.. :) updating n key in data for hong leong :) haishhh.. nak wat cam mana dah nama nye pon kerja..heehehheheehe...

now masa lunch..bleh la aku curi masa rehat ni skit untuk menulis sikit² kang kata Abg Shah aku membebel plak :) haish nak kene dia tu nanti dia :) hik² kalau ada masa tu nanti uols..gi lah lawat dia punya blog.. menarik juga..kalau nak baca Abg Shah ni punya life kelakar ( angkat dua tangan kebahu kemudian pandang ke atas) hahahahhahaha...

haah dah alang² cerita pasal abg shah baik la aku cerita kan pasal dia nie skit, sorry eh abg shah... :) hamba insan yg lemah cehh :) abg shah ni kalau nak tahu dia ni simple je orang nye .. sederhana, funny.. suka senyum n gelak (kalau tak caya gi jumpa dia nanti) opss... yg paling penting sikap dia akan buat anda kenal ngan dia macam 10thn :)

dia ni pandai menyanyi..wish i got voice like him :) kalau nak tengok dia nanyi cari dalam utube tak pon nanti i kasi link blogspot dia n seek yea :) rajin² n exercise skit tangan anda..jangan malas tau tak baik :) hehehehhee
lama dah tak lepak ngan retis nie..insyallah yea abg shah nanti kita lepak yea...kang kater nye aku sumbung...haishhh mana ada sumbung..cuma timming tu tak mengizinkan aku..bukan nye abg shah sorang yg retis hokeyyy!!~

kesimpulan nye dia nie orang yg nice untuk berkawan dan senang nak berkawan ngan dia..sape² nak berkawan ngan dia boleh la amek borang dekat saya..yea, kaunter akan dibuka selama 2 hari saja..jgn tunggu lama2 hehehehhee

p/s: mati la kene carot ngan abg shah lepas nie :)


link for abg shah : http://absolutelyme-reezal.blogspot.com

No comments:

Post a Comment