Saturday, June 9, 2012

updating blog

assalamualaikum, bertemu kita dialam maya ini..rasanye lama btol aku tak update blog ne, bersawang aku rasa dah... kuss semangat... banyak gak yg terlepas..semasa busy ngan life ni.. huh, sungguh mencabar..aku rasa lah untuk tahun 2010,2011 & 2012 ni..walapon 2012 masih lagi berjalan.. banyak yang ingin aku capai dalam hidup ini, sementara aku masih lagi bernafad dimuka bumi Allah ini, rasa nye aku akan slow kan..

ape yg ku ada dulu, utk mendapatkan sesuatu kita kene berusaha kan? tahun ni juga aku akan beri lebih perhatian pada family, macam mana kita berjaya atau gagal..in our back still we have a family..huhu..apa lagi nak dok merepek yea... mana2 aku pie..aku diasak..bile lagi nak kawin nak kawin..aiyoooo entah tak tahu nak cakap macam mana just diam kan diri n percaya yg satu hari nanti insyallah adalah tu... isk baru nak mengarang blog ni..nyamuk ni dtg meyerang plak..perkara paling annying aku tasa..hehehhe...

tahun ni juga aku berkerjaya baru dishah alam, alhamdulillah segala rezeki kurniaan Allah, aku bersyukur..punyai rakan2 kerja yg sama gila ngan aku.. lagi best friend aku siti, ex office mate lama yg kerja ngan aku skali kak kodes, hehe, ok dlm ni aku attachkan skali pic2 rakan kerja n suasana kerja disana.. sorry malas nak publish nama2 lain.. next time aku mention ye.. skang berada didalam bulan june..dah tengah tahun...cepat nye masa berlalu...ok my aim is habis kan hutang piutang, berehat ke luar n dalam negeri insyallah... :-) ok la..nantikan update dari aku yea...nanikan.. ok all jaga diri ok!

No comments:

Post a Comment