Thursday, June 14, 2012

Banyak Mulut






salam jumaat, salam bertemu kembali...
hmm..hari ni aku nak komen ape lagi eh? haah..
hari ini kita kepada topik "kaki" korang mesti ingat ni kaki yg kat korang kan?
tak ini adalah kata perumpamaan.. cth:- kaki judi.. haah ni yg aku nak cite..tapi bukan la kaki
judi sebenar nye..
ape yg aku nak cakap nie kepada : kaki pengampu, kaki adu, kaki kepoh, kaki jaga orang nye hal, nak mention banyak sangat so tak yah la aku nak cakap lagi banyak.. ni dah berlaku pada diri aku..yah my mistake..hurmm cian my bos..there happend something i cant say in here..:) weeeee
mereka yg mempunyai kaki diatas nie selalu nya mengata orang tapi tak tengok pada diri mereka sendiri..dimanakah keadilan? adakah pada parti keadilan? opss nape aku masuk politik nie? aiyoo hhuhu .. ok what come around goes around, tu prinsip aku skang nie..tak pe..nanti hari ko nanti tengok aku gelak macam mana!!!
yg aku tak boleh terima ada orang cakap aku tak buat kerja..? what the hell? hoiii ko pernah tengok collection aku ke x? pernah ko tanya tak kat aku bape jumlah? if no us in here mana ko dapat gaji ko bulan² tu? jatuh dari langit?
masing² mainkan peranan betul? kenapa ko nak kepochi sangat...lagi² pada makcik kat bawah tu yg english broken nak speak english with same race u? what the hell? i know la where to put my self in speaking..dont show of la...u wont go anywhere... kat situ la tempat ko...mengada.. :)
ok la kesimpulan nye..aku akan jadi yg lebih baik dan terbaik.. :) insyallah..moga benda ni akan menjadi pengajaran kepada aku..dan orang lain..jgn baik sangat ngan seseorang..hurmm lepas ni aku wat kerja aku diri aku..n semua nye pasal aku sorang..ni melibatkan diri aku sendiri pon..ok joe be the best among the best..penilaian pon kat sorang...tapi bagi aku pon..team work penting... :) well tepuk dada tanya selera uols..ok la..cukup mengomel... :)

No comments:

Post a Comment